Waar niemand vanuit was gegaan... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Thijn Eldijk - WaarBenJij.nu Waar niemand vanuit was gegaan... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Thijn Eldijk - WaarBenJij.nu

Waar niemand vanuit was gegaan...

Door: Thijn van Eldijk

Blijf op de hoogte en volg Thijn

20 Juli 2014 | Nepal, Kathmandu

Hallo iedereen,

Na net terug te zijn gekomen van een excursie naar Pokhara, heb ik besloten om maar weer eens achter de computer te kruipen om even wat van me af te schrijven. Zoals velen van jullie al weten is er afgelopen donderdagmiddag een vliegtuig van Malaysia Airlines uit de lucht geschoten. Ook ik was hier al vrij snel achter, aangezien wij in een hotel zaten met tv. Die avond heb ik dan ook veel tv gekeken, maar wegens gebrek aan internetverbinding heb ik pas vrijdag rond 12 uur ’s middags het bericht gekregen dat mijn tante Petra en haar vriend Eric tot de slachtoffers van deze ramp behoren. Het zijn van die gebeurtenissen die je niet voor mogelijk kan, en wil houden. Het sloeg dus dus als een bom in toen mijn eerste berichtje dat ik in dagen op whatsapp las " gecondoleerd man" las. Het contact met de rest van de familie is goed, de mensen die er hier van op de hoogte zijn zorgen goed voor me, maar toch voelt het allemaal nog zeer onwerkelijk. Vrijdagochtend is desondanks zwaar geweest. Zowel mijn tante als Eric waren graag geziene gasten, ik denk dat ik dat namens de hele familie wel kan stellen. Kletsen, lachen en discussieren konden ze beide als de beste, en hoewel ze niet al te vaak langs kwamen zal hun herrinering mij voor altijd bijblijven. Rust in vrede lieve Petra en Eric, jullie laten een zeer verdrietige maar uiterst trotse en liefhebbende familie achter die dit verlies met moeite gaan proberen te verwerken.

Aangezien ik het ongepast vind om hieronder een vrolijk blog te posten, zal ik deze als nieuw reisverslag toevoegen. Ik vind het belangrijk om dit te posten, aangezien ook dit een deel van mijn reis en beleving is. Iedereen in ieder geval erg bedankt voor de steun en alles tot nu toe, dat wordt zeer gewaardeerd!!

  • 21 Juli 2014 - 09:35

    Jeannette Hebinck:

    Heftig om nu zo ver weg te zijn. Ik moet steeds aan je vader en jullie denken. Het is vreselijk. Veel liefs en sterkte Thijn... X

  • 21 Juli 2014 - 09:36

    Jeannette Hebinck:

    Heftig om nu zo ver weg te zijn. Ik moet steeds aan je vader en jullie denken. Het is vreselijk. Veel liefs en sterkte Thijn... X

  • 21 Juli 2014 - 21:57

    Rob Koch:

    Hoi Thijn!

    Je bent gewoon bij ons jongen, we helpen elkaar erdoor. Blijf alsjeblieft gewoon je reis VOL beleven, en schrijf er mooie verhalen over. Wat zal het ons allemaal deugd doen om in deze k*tperiode straks van jouw kant ook schitterende, blije en mooie ervaringen te kunnen horen. We houden van je xxx

    Rob, Swaas, Kirsten, Nils

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijn

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1574
Totaal aantal bezoekers 8465

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Nepal 2014

Landen bezocht: